…din inima, cu suflet

Unul dintre subiectele tabu ale societatii in care traim este sexualitatea. Din vremuri apuse ,din generatie in generatie ne-au fost transmise tot felul de ganduri, repere, programe pe care le-am preluat si sub care functionam zi de zi.

Daca intrebi marea majoritate ce crede despre sex si sexualitate raspunsurile se vor duce in zona in care : e murdar, e pacat, e scarbos, e neplacut, e “ca trebuie”. AStea sunt credintele de la suprafata si se ascund multe altele asciate in subconstient….Am intalnit odata o dna care mi-a zis ca ea nu face sex in dormitor pentru ca acolo sunt icoanele.

Separam sexualitatea de Dumnezeu si credem ca el ne va pedepsi daca facem asa ceva, mai ales daca e in post.

La suprafata ne dorim sa facem dragoste, ne dorim sa simtim pasiune, conexiune emotionala, chiar si spirituala, dincolo de cuvinte, ne dorim sa curga si sa curgem impreuna. Realitatea este alta in functie de ce are fiecare ascuns prin cotloanele subconstiente.

Ce ai auzit de la mama/tata despre sex cat erai mic/a? Ce nu ai auzit despre asta? Ce ai simtit tu ca si atmosfera in familie? Ce crezi acum despre sex, sexualitate, act sexual? Te invit sa iti raspunzi la aceste intrebari cat de sincer si profund poti.

Cei mai multi dintre noi intelegem sexul ca treapta primara de a avea contact fizic cu cineva. Deoarece suntem prea multi cu inimile inchise, stigmatizate si ranite de atatea respingeri, refuzuri, umilinte numai de noi stiute ….ne scapa sau nu avem educatie in a sti ca sexualitatea urca treapta devenind “a face dragoste” cand inima incepe sa se deschida.

FullFlowerMoonScorpioFinal-850x850.jpgA face dragoste vine din inima intr-o impletire si armonizare cu energia sexuala primara care urca in inima si astfel, se creeaza conexiune, intimitate, priviri, atingeri, fiori , pace…curgere.
Avem o Luna Plina in Scorpion zilele astea. Scorpionul este unul dintre semnele asociate cel mai des cu sexualitatea /dorinta /profunzimea. Este posibil ca acest subiect sa iasa la suprafata prin ganduri, trairi, emotii , stari , actiuni in zilele acestea. Pluton sustine eliberarea, constientizarea, coborarea in tiparele cele mai dense , in mlastinile cele mai adanci ale subconstientului pentru a vindeca aspectul sexual in noi. Se produce o transformare de perceptie, de simtire, de traire, de raportare la acest subiect. Pluton este cel care transforma radical, care ne duce in Hades si apoi ne scoate de acolo imputerniciti, clari, stralucitori.

Eu sunt un dintre cei vizati in aceste zile. Planeta care are de-a face cu energia sexuala ( Marte)  se afla pentru mine in Scorpion, in casa 12 ,alaturi de PLuton, ceea ce imi arata cat de mult am de sapat sa ajung la acea implinire in “a face dragoste” cu toate simturile, cu toata fiinta. Casa 12 este cea mai ascunsa din zodiac in sensul ca acolo se afla ceea ce nu vrem sa vedem , ceea ce este sub pres de generatii intregi. Sexualitatea este unul dintre subiectele care , de obicei, este sub presul mamelor, bunicilor, strabunicilor si asa mai departe. Aici se ascunde multa furie, judecata, teama, respingere, umilinta, frigiditate, impotenta, negare.

Suntem abia in anii de inceput ai descoperirii sexualitatii ca si act divin, integrat , plin de simtire, de deschidere, de sinceritate, de contopire.

E nevoie intai sa devenim atenti la propriile prejudecati, tipare, ganduri despre acest subiect. Si mai e nevoie sa incepem sa il tratam cu normalitate , cu usurinta, cu curiozitate chiar. Ceea ce vedem in jurul nostru din punct de vedere sexualitate este o umbra care a crescut in timp , o reprimare uriasa a societatii ca intreg. Si aici eu imi doresc sa deschid portile casei 12 si sa mi-l iau pe Pluton de mana ( care isi are pentru mine domiciliul aici) , sa ii multumesc Scoprionului pentru darurile sale si sa merg in profunzimile fiintei mele….Pentru ca imi doresc sa aduc lumina atat in sexualitatea mea cat si cea a neamului meu dar si , atat cat pot, in lume, in societate.

Imi doresc ca acest subiect sa devina unul asociat cu iubirea, cu deschiderea, cu firescul, cu frumosul, cu Diviniul, cu creatia , cu inima si bucuria.

Va doresc Luna Plina cu constientizari profunde, vindecatoare!

Leave a comment