…din inima, cu suflet

Energia se schimba, trecem intr-o alta etapa, transformarile se precipita, totul este mai profund, mai la esenta, din ce in ce mai “real”

Curentul spiritualitatii si trezirii face ravagii pintre noi de ceva vreme. Bineinteles ca fiecare dintre noi are propriul drum si experiente, propriile rezonante si lectii.

As vrea sa trag un semnal de alarma insa in ceea ce priveste multimea de cursuri , initieri, maestri care apar in continuu cu tot felul de oferte care mai de care mai magnifice . Iti ofera pe loc vindecare, deschiderea inimii, legatura cu fiintele de lumina etc…sunt prezentate ca fiind pline de frumos, de “divin” si de fapt nu fac altceva decat sa va faca dependenti de ei ( cei care le ofera), sa va ajute in felul asta sa invatati o lectie foarte importanta pe drumul vostru : sa cascati ochii , sa intelegeti ca nici un om nu poate sa va faca bine sau sa va ofere nu stiu ce vindecari ca prin magie , ca nu exista retete rapide si scurtaturi si ca maestrii sunteti voi, fiecare dintre voi. images

Este o lectie pe care si eu am invatat-o destul de usor as zice in ideea in care nu m-am perindat pe la numerosi maestri sa primescc numeroase intieri …MI-au fost de ajuns cateva in viata asta si multe altele in vietile trecute ca sa inteleg , intr-un final, ca nu am nevoie de ele.

Este strict parerea mea si drumul meu si nu este o reteta pentru nimeni. Cel mult poate trezesc niste semne de intrebare, niste curiozitati in interiorul vostru.

A fost un moment cand am renuntat de buna voie la orice initiere am primit pana acum de la vreun om. Pentru ca eu simt si consider ca pot sa am legatura directa cu Tatal, cu energia divina ( care de fapt suntem toti si curge liber), cu ingerii si energia lor vindecatoare si minunata ,cu Isus sau cu Maestri ori cu alte entitiati benefice.

Am renuntat la simboluri si la practici riguroase pe care si acum le mai intalnesc pe ici pe colo la unii maestri daca as putea sa le zic asa….”trebuie sa faci asta asa, de trei ori pe zi, in fiecare zi” ..” e nevoie sa faci mereu aceste ritualuri, semne, miscari etc pentru ca altfel nu esti aliniat, nu esti curatat si fara initierea asta nu ai tu puterea sa faci nimic”…..Da, poate ca suna putin cam dur venind de la mine dar este un adevar pe care simt ca e nevoie sa il spun , un adevar al meu si al altora ca mine si nu unul cu titlu absolut.

Mai sunt de parere ca trecem prin etape, ca ele sunt binevenite atunci cand apar in drumul nostru si ca nu e nimic gresit. Poti lua cate initieri vrei si folosi cate ritualuri si simboluri vrei insa fii atent daca ele iti fac placere, rezoneaza cu tine, le faci natural, cu usurinta ori ti se pare ca ceva merge greu, ca trebuie sa nu uiti, sa te tii etc…

NU cred ca avem neaparat nevoie de oameni care se autointituleaza sa ne dea ceva pentru ca doar ei au acces si noi, muritorii de rand nu putem sa ne iluminam daca nu primim si practicam cele ce ei predica sau ofera. Nu mai cred cel putin.

Inca sunt uimita , uneori socata, desi poate ca ar fi cazul sa nu mai fiu….de unele persoane care sustin ca fac vindecari de ensep mii de feluri in doar doua ore sau intr-o zi, ca au o suta de mii de initieri si te pot ajuta cat ai zice peste. Sunt socata de reclamele ostentative si energiile atat de agresive, sexuale, acaparante, deranjante care se simt in spatele acestor anunturi care de altfel, au atata de mult succes…..si atata de multi dintre voi le iau de bune aruncandu-se singuri astfel, intr-o capcana care poate nu va fi usor de detectat. merk

Fiti mai atenti…treztiti-va din goana dupa vindecari rapide si miraculoase, dupa raspunsuri eliberatoare si facatoare de minuni instant, dupa asa zisi maestri care doar manipuleaza spre interesul lor sau chiar, habar nu au ce fac si sunt si ei la randul lor, manipulati.

Treziti-va si reveniti la discernamant, la intelepciune, la maturitate, la conexiunea reala cu sufletul vostru si acceptati ca drumul aceasta necesita munca , perseverenta, uneori suferinta sau greu, alteori usurinta si reusita uimitoare. Fiti mai atenti si petreceti mai mult timp in tacere , cu voi, ascultandu-va. Plimbati-va mai des in natura, meditati acasa sau afara , cititi si discerneti ceea ce cititi, scrieti si puneti la indoiala ceea ce vi se ofera pe tava. Si realizati ca voi sunteti cei care aveti toate raspunsurile si ca da, uneori este nevoie de cineva sa va ghideze catre ele cu blandete, cu bun-simt, cu acceptare, cu bunatate si iubire , fara judecata , aroganta , ego inflamat , stare de autosuficienta etc..

Va doresc tot binele si drumul vostru sa fie lin si presarat cu acele experiente care va sunt cele mai benefice. Dumnezeu sa va ghideze, sa va arate drumul, iar voi sa aveti deschiderea si prezenta sa il vedeti ,iar  intuitia sa fie cel mai bun prieten de drum!

Comments on: "Treziti-va din goana dupa retete si vindecari instant !" (21)

  1. Daniela Mirea said:

    Te iubesc,sora mea!

  2. adevărat, ascultă-ți sufletul, SINELE…

  3. pai si dvs ce recomandati nu tot retete cu ingeri…..

    • Nu, eu vorbesc despre ingeri asa cum cred si stiu ca ei ne pot ajuta si pot indruma pe cineva sa ii primeasca in viata sa , daca se doreste, daca exista deschidere si daca persoana respectiva/clientul rezoneaza cu asa ceva. 🙂 Nu impun nimic, nu aleg in locul omului si nu spun nimanui ca ingerii iti rezolva problemele de-o viata in 10 pasi sau 3 sedinte 🙂 Munca apartie fiecaruia , ajutorul in aceasta munca poate veni de la ingeri sau de la Dumnezeu sau sau…in functie de credinta fiecaruia . 🙂

      • de la fiecare se poate invata ceva ……nu mai limitati lumea sa nu descopere metode noi fiecare alege cu ce rezoneaza cu ce il indruma intuitia….

      • este exact ceea ce am zis si eu 🙂 daca recitesti articolul vei gasi ideea conform careia fa tot ceea ce simti sa faci daca rezonezi cu anumita metoda 🙂 Ideea e sa simti , sa vina din tine 🙂 De asemenea , indemnul meu era sa ai discernamant cand faci ceva si nu sa nu descoperi sau sa practici. SI eu am fost la randul meu “initiata” s am practicat ….ca sa descopar altceva ulterior 🙂

      • Gandeste-te cate persoane se pierd sub “indumarea ” cuiva care nu face decat sa ia energie, bani , sa aiba nevoie de adulatie si veneratie sub rolul de maestru….Si asta e o lectie in sinea ei , bineinteles. 🙂

  4. Si eu rezonez cu aceste idei, draga Anka! Ai dreptate! Dupa ce am inteles, in timp, despre ce anume “este vorba”, ca EU SUNT EL, m-am “potolit”, dar citesc in continuare si contemplu. Trebuie sa marturisesc ca nu am fost niciodata la vreun terapeut, ori la vreun workshop, poate si din cauza ca nu ma-mpac cu regulile, programele, …. Credeam ca sunt singura care gandesc asa si ma simteam cumva in inferioritate. Parca mi-era necaz ca nu sunt capabila sa m-apuc mai serios a practica dupa indrumarile precise, ale unui maestru. Multumim mult pt.indemn! Namaste! ❤ 🙂

    • NU esti cu nimic inferioara. As vrea sa nu intelegi insa ca nu e ok sa mergi la un terapeut…daca il gasesti si rezonezi cu el, daca te afli intr-un punct in care nu prea te mai descurci singura e minunat sa ceri ajutorul si sa fii sustinuta sa iti gasesti puterea si frumusetea interioara. 🙂 Spor si drum lin !

    • fiecare are karma lui………….

  5. Felicitari ! Abia ce am scris un articol pe aceeasi tema, despre fascinatia esoterismului care i-a amploare . Exista multa manipulare si oamenii se pierd la un moment dat si devin dependenti de “maestrii” surogat. Avem si maestrii autentici bineateles insa este necesara o maturitate spirituala si nu numai in a face alegeri. Apoi, asa cum ai spus si tu, noi suntem maestrii, este necesar doar sa ne amintim. Sa ramanem mai mult tacuti (Papaji) sa cerem indrumare Divina , sa fim onesti cu noi si cu ceilalti, sa avem compasiune si iubire pentru tot ce a lasat Creatorul . Namaste !

    • Cu siguranta ca sunt printre noi oameni ce pot fi invatatori/ghizi pentru ceilalti care actioneaza din adevar, iubire, bun simt,cu smerenie si autenticitate.

      Cand nu stii cum sa te conectezi cu tine, cand esti confuz si nu stii sa te asculti si primesti indrumarea divina , atunci ar fi util sa mergi la un astfel de indrumator. Vei sti care e acela dupa simtire/intuitie/ rezonanta.

  6. Da, pentru scurt timp si pentru ceva ce nu aduce echilbrarea completa ci doar rezolva simptome/parti din intreg. Succes!

    • si ce rezolvati dvs tot nu?

      • NU dragul meu …eu lucrez de pe cauze, pe trauma, pe emotional/mental/energetic, adica pe tot ceea ce inseamna vindecare , pe toate palierele ei 🙂 de la copil interior ,la redinte limitative, trume si rani emotionale, echilibrari si purificari energetice etc…..Omul este complex si a ajuns dezechilibrat in ani , iar ceea ce se intampla cu mine este un proces prin care eu insami am trecut si trec.

  7. Bine spus Anka!

  8. […] Treziti-va din goana dupa retete si vindecari instant ! […]

  9. Foarte bine pusa problema. Cel care pretinde ca poate vindeca pe altcineva prin nu stiu ce puteri supra……de nu stiu care este de fapt un excruc, care intra in spatiul intim cel mai important al unui om- in spatiul sau de decizie! Asta este cel mai rau lucru ce se poate intampla. Clientul si-a pierdut libertatea si devine sclav. …eventual va incepe o lupta meschina pentru putere intre ei.
    Un terapeut adevarat va respecta intotdeauna libertatea de decizie si de alegere a clientului si se va adapta la ritmul sau de rezolvare a problemei pana cand acesta are puterea de a-si asuma responsabilitatea deciziilor.
    Aici aspectul de moralitate al terapeutului este foarte important.
    Si intr-adevar este nevoie de timp pentru integrarea schimbarilor.

    Desigur exista tehnici aparent miraculoase si oameni dotati cu talente deosebite de a lucra cu psihicul, cu energiile si pot aparea “minunile instant”. In timp ce lucram ca terapeut se intampla de multe ori asta. Dar acesta este doar un mic semnal ca ceva s-a deblocat si este doar inceputul unui drum de cautare, recunoastere si integrare. Este extrem de periculos sa te opresti aici.
    De exemplu: Dupa o hipnoza de 15 minute, o clienta scapa de niste simptome ce o chinuiau de 8 ani si la care nici un doctor nu a gasit rezolvarea. Era foarte fericita, dar eu i-am spus ca va trebui sa lucram 6 luni pe problema. Ea ascultatoare, a mai venit 3 luni, a mai descoperit ceva si a decis sa intrerupa terapia. “Foarte bine! Daca e ceva, revi.” Dupa o luna a revenit, bineinteles. Si am mai lucrat 3 luni. Dupa aceea a reusit sa aibe controlul. De ce? A fost nevoie de 6 luni, ca ea sa inteleaga constient procesul care a vindecat-o in primele 15 minute. Initial, ea credea ca eu am vindecat-o, apoi a inteles ca s-a vindecat singura, prin propria forta vitala.

    Exista un risc foarte mare in tehnicile energetice. Odata cu aspectele pozitive activate se activeaza si cele negative. Si daca nu sunt asumate si prelucrate caderea va fi si mai profunda decat inainte. Chiar de la inceput cand am descoperit masajul energetic fara contact, am observat ca o simpla actiune de armonizare a campului este insotita de exprimari verbale ale unor conflicte interne. Acum clientul avea putere sa vorbeasca despre asta si normal noi trebuia sa urmam firul, altfel se creeaza blocaj.
    Si apoi campul energetic al fiecaruia are nevoie de timp pentru a se rearanja.

    La fel este si cu aceste terapii metaforice, (terapie cu ingeri, de exemplu). Sunt doar imagini arhetipale care te pot conduce de fapt la propria ta problema. Dar cea mai importanta este verbalizarea in limbaj propriu a ceea ce este in interiorul tau si luarea deciziilor de schimbare. Fiecare decide si creaza propriul sens!
    Nici un terapeut si nici un guru nu poate face asta pentru tine.

    Terapeutul este doar insotitorul. El are un rol foarte important, deoarece faptele constiintei se exprima in relatie. ca sa te recunosti mai bine pe tine ai nevoie de raportare la celalalt.
    Apoi el poate veni si cu niscai tehnici si informatii noi care pot fi de ajutor. Dar nicidecum nu poate decide pentru clientul sau.
    El e “femeia de serviciu” care executa in functie de comnda ceruta.

  10. […] Sursă: Treziti-va din goana dupa retete si vindecari instant ! […]

Leave a Reply

Tag Cloud

