…din inima, cu suflet

Miez de noutate

E liniste…e tarziu, se aude doar ticaitul ceasului de langa pat. L-am luat ca sa nu mai dorm cu telefoanele la cap:) Imi aduce un oarecare confort ticaitul asta si uneori ma poarta in alte lumi. Acum sunt deja intr-una dintre lumile mele…in cea plina de iubire, cu ingeri si cu multa emotie.

Realizez inca o data cat de frumos e jocul asta de -a viata pe care il jucam aici. Cat e profund este si de frumos alcatuit…cu images (2)usi care se inchid si se deschid in momente perfecte, cu oameni care intra si ies exact atunci cand e mai bine, cu intamplari care apar ca din senin in drum si-ti fac ziua mai frumoasa, cu soapte care-ti aduc vesti pe care nu le asteptai dar iti umplu simtirile…Jocul asta divin perfect alcatuit din fire invizibile de energie pura, minunata este jucat de noi toti….EU stau acum in fata acestei foi virtuale mirata, uimita, surprinsa de ceea ce sunt….de ceea ce am devenit, de ceea ce nu incetez sa devin…

Cand crezi ca stii afla ca nu stii nimic…da…cam aici sunt eu acum. Mi se arata niste noi fatete , noi adevaruri, noi eu, noi tu…noi tot…e totul nou si atat de vechi in acelasi timp…Am acumulat atat, am inteles atat, am crescut atat si totusi…ma simt noua de fiecare data. .

Simt prezenta calda a ingerilor langa mine , mi se confirma iar si iar ca sunt mereu langa mine si realizez abia azi ca de fapt plantez  seminte si deschid usi uneori pentru oameni…” A…am citit despre ingeri acum un an, doi si apoi am uitat..si ai aparut tu acum si -mi dai acest dar pe langa care am trecut atunci. Ce tari sunt ingerii, iti multumesc..” este un exemplu de astfel de experienta. Nu stiam ca fac asta, acum am aflat si lacrimi de recunostinta mi-au cazut pe obraji in timp ce in mine se derula : sunt atat de binecuvantata, multumesc Doamne, multumesc ingerii mei dragi.

Simt iubirea cum imi invadeaza fiinta. Se intampla tot mai des in ultima vreme. Si din nou, sunt uimita de cat de minunata e aceasta simtire, de cat de plina e fiinta mea cand e in iubirea asta….vi s-a intamplat sa nu puteti adormi de fericire, de bine, de iubire? Mie da. Nu stiam asta despre  mine. Alt lucru nou pe care l-am inteles curand…poti sa nu adormi de fericire…ca acum de exemplu.

E tarziu in noapte…pe langa ticaitul ceasului mai este acum si motanul care toarce lenes langa mine. Nu am iesit din acea lume plina de iubire, ingeri, cald, recunostinta, bine….si voi ramane in ea ca sa fie si in visul meu la noapte. E lumea mea, una din ele…poate fi si a ta. Cere doar, deschide usa si ea va intra pe nesimtite in tine….

Comments on: "Miez de noutate" (2)

  1. *Cand crezi ca stii afla ca nu stii nimic…da…cam aici sunt eu acum. Mi se arata niste noi fatete , noi adevaruri, noi eu, noi tu…noi tot…e totul nou si atat de vechi in acelasi timp…Am acumulat atat, am inteles atat, am crescut atat si totusi…ma simt noua de fiecare data*

    Pasajul asta, poate si altele, dar cu precadere acesta, parca este scris de mana mea. Citeam si ma gandeam daca nu cumva asa, chiar in acecasta forma, deja l-am scris. Imi este atat de familiar, atat de “pe sufletul meu”.

    Simt acum nu numai faptul ca scrii adevarat, dar scrii si foarte frumos. Te felicit!

  2. De trei ori inmultesc ceea ce am scris in pasajul ala azi….e fascinant ce se intampla…si da ai scris -o si tu in sufletul tau cu cerneala inimii tale – iubirea. ..mai ales ca suntem unul si acelasi de fapt 🙂
    Multumesc si inzecit catre tine inapoi!

Leave a comment