…din inima, cu suflet

Am fost invitata la 6tv, emisiunea Dialoguri imtre minte si inima pentru a discuta despre Terapia cu Ingeri.
M – am simtit foarte bine, fara emotii,iar dialogul a decurs atat de natural…ingerii m- au inspirat si am stiut ca voi spune exact ceea ce este nevoie.
Azrael a tinut neaparat sa fie prezent si sa afle oamenii despre el si minunatul sau ajutor..lla fel Gabriel, Mihail..

Multumesc lor pentru ca m- au dus in emisiune, m- au ghidat, multumesc gazdei si voua pentru ca m- ati urmarit .
Cu drag, astept feedback 🙂

Comments on: "Dialoguri intre minte si inima" (4)

  1. Minunata emisiunea! Cu siguranta te voi urmari de acum inainte. Multumesc si multe binecuvantari pentru toti!

  2. Alecsandru Stefanescu said:

    Foarte interesanta emisiunea, plina de informatii utile si plina de continut. O singura nelamurile vis a vis de arhanglelul ce se ocupa de domeniul invatarii, examenelor, studentilor, etc…. Eu stiam ca acest arhanghel poarta numele de Jophiel. Va rog sa binevoiti a ma lamuri in acest aspect, Este Jophiel sau Zadkiel, cel ce are in “domeniul sau de activitate” arta invataturii, al examenelor, etc…? Mult success in activitatea dumneavoastra si la cat mai multe asemenea emisiuni-pasament pentru sufletele noastre.

    • Buna, multumesc pt comentariu si apreciere. Jophiel este ingerul frumusetii ..dar nu numai. Eu lucrez cu el/ ea pentru infrumusetarea gandurilor, zileleor, decorari, tinute orice in sensul acesta.
      Zadkiel ma asista la examene, ne ajuta sa tinem minte ce invatam , sa ne imbunatatim memoria …dar nu numai. Fiecare inger este nelimitat si evident, nu inseamna ca se delimiteaza strict aceste “functii” 🙂

  3. Uff… am vazut emisiunea asta online, de 3 ori la rand… si tot nu m-am saturat! 🙂 Transmiti o energie frumoasa si informatii interesante! M-ai facut sa vibrez cum de mult n-am mai facut-o!!! Felicitari!

Leave a Reply

Tag Cloud

